Fișa Postului

Ce trebuie să știi?

Fișa postului este obligația legală a angajatorului!

Fișa postului este un document obligatoriu, semnat de către salariat la data încheierii contractului individual de muncă și constituie anexa la contractul individual de muncă.

Fișa postului reglementată de către legislația muncii

Fișa postului reglementată de către legislația muncii, conține elemente ce trebuie cunoscute de către salariați. Ea constituie documentul oficial ce trebuie însușit și semnat de către salariat la data angajării, salariatul putând solicita un exemplar.

- SERVICII HR -

Importanța existenței și continuțului fișei postului

Salariatul trebuie să știe că fișa postului este un instrument prin care se realizează obligația de informare, pe care o are angajatorul fată de el, încă de la începutul relațiilor de muncă. Semnarea ei este dovada ca angajatorul și-a îndeplinit respectiva obligație.
În modelul – cadru al contractului individual de muncă se precizează: ”atribuțiile postului sunt prevăzute în fișa postului, anexa la contractul de muncă”.
În cadrul fișei postului, angajatorul face cunoscute atribuțiile și responsabilitățile pe care le solicită de la persoana încadrată într-o anumita funcție. Astfel, aceasta cuprinde:
error: Content is protected !!
Deschide Whatsapp
Buna ziua!
Cu ce va putem ajuta?